Telefoane contact:
mobil : +4 0746 144 431

mobil : +4 0723 361 292

De ce sa cumparati de la noi?

- suntem reprezentantii exclusivi ai fabricii EUROFALA in Romania;

- produsele noastre sunt de cea mai buna calitate;

- in cei 14 ani de experienta am fost verificati de catre cei mai exigenti clienti;

- operativitate maxima;

- livrare prompta;

- alegi raportul cel mai bun calitate/pret.

Newsletter
Pentru a fi la curent cu promotiile eurofala.ro abonati-va la newsletter.


Ma abonez

Costume De Baie Eurofala

Crează-ţi insigna

Cuvinte cheie:

costum baie 2018, costume de baie online 2018, costume de baie 2018, costume de baie push up 2018, sutien pushup 2018, costum bazin 2018, costum de baie plaja 2018, costum de baie intreg, costume baie 2018, costum de baie 2 piese 2018, costume de baie anul 2018

Conditii Comerciale


Utilizarea site-ului www.eurofala.ro si trimiterea de comenzi catre SC Euroswim Trade SRL implica acordul dumneavoastra cu urmatoarele conditii:

  1. Toate preturile sunt afisate in RON si includ TVA.
  2. Produsele din catalogul nostru exista in stoc si sunt expediate intr-un termen mediu de o zi lucratoare de la plasarea comenzii. Pentru produsele cu stoc limitat sau epuizat, se va anunta clientul in maximum 24h dupa momentul plasarii comenzii.
  3. Taxa de transport nu este inclusa in pretul produselor.
  4. Produsele comandate pot fi returnate doar in conditiile stipulate la capitolul "Ce se intampla daca am probleme cu produsele primite? Returnarea, Schimbarea Produselor sau plata contravalorii acestora".

    "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului”.

  5. Din motive de igiena, lenjeria purtata si/sau spalata nu poate fi returnata.

Cum fac o comanda?

Pentru a efectua o comanda prin intermediul magazinului online este necesar sa va inregistrati, folosind o adresa de e-mail valida. Alegeti produsul dorit si apoi faceti click pe simbolul "adauga in cos". Produsul va ajunge in cosul de cumparaturi. Pentru vizualizarea produselor alese faceti click pe cosul de cumparaturi. Pentru a trimite comanda faceti click pe "Plaseaza comanda". Va rugam ca inaintea efectuarii unei comenzi sa completati atat datele dumneavoastra de contact cat si adresa de livrare in sectiunea Contul meu. Daca intampinati probleme la plasarea comenzilor ne puteti contacta telefonic sau printr-un mesaj de pe formularul de contact

Pot sa modific o comanda dupa ce am plasat-o?

Dupa plasarea unei comenzi, aceasta va aparea in in baza noastra de date. Este posibila modificarea unei comenzi prin contactarea noastra cat mai rapida prin e-mail sau telefon. Comenzile care au fost deja expediate nu pot fi anulate.

Cat costa transportul?

Pentru a va oferi cele mai mici costuri de transport, SC Euroswim Trade SRL nu aplica o taxa unica. Taxa de transport se calculeaza in functie de comanda si de preferintele dumneavoastra. In general costurile sunt de pana in 15-17 lei prin Posta Romana si in jur de 20 de lei prin Fan Curier si includ taxele de ramburs. Pentru detalii exacte, va rugam sa verificati site-urile corespondente Posta Romana si Fan Curier

Nu uitati ca pentru comenzi in valoare de cel putin 300 RON SC Euroswim Trade va ofera transport gratuit prin serviciul de curierat.

In cat timp primesc produsele?

Produsele din catalogul nostru sunt expediate intr-un termen mediu de o zi lucratoare de la primirea comenzii. La expedierea comenzii veti primi o confirmare prin e-mail. Din momentul expedierii, durata in care coletul ajunge la dvs. depinde de metoda de transport pentru care ati optat – in medie, 2-5 zile pentru coletele trimise prin Posta Romana si 24-48 de ore pentru coletele trimise prin curier rapid.

Cum platesc?

La alegerea dumneavoastra, puteti plati prin ramburs (cu numerar, in momentul in care intrati in posesia coletului) sau prin transfer bancar, dupa ce primiti o factura proforma de la noi.

Indicarea metodei de plata preferata se face in pagina comenzii...

Ce se intampla daca pachetul intarzie?

Pachetul cu produsele comandate va ajunge la dumneavoastra in 2-5 zile lucratoare prin Posta Romana sau in 24-48 de ore pentru coletele trimise prin curier rapid. Aceste estimari au ca punct de plecare data la care coletul este expediat din depozitul nostru. Daca in circumstante deosebite nu reusim sa trimitem la timp coletul dumneavoastra, va vom contacta telefonic sau prin e-mail si veti avea optiunea de a anula comanda.

Ce se intampla daca am probleme cu produsele primite? Returnarea, Schimbarea Produselor sau plata contravalorii acestora.

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti atunci cand cumparati costume de baie de la noi, insa in cazul in care nu sunteti, acestea pot fi returnate.

Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, sa nu aiba semne de purtare, sau ambalajul deteriorat).

Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.

Daca din orice motiv nu sunteti multumit, va rugam sa ne anuntati in scris in termen de maximum 14 zile de la primirea produselor fie la adresa de e-mail office@eurofala.ro, fie direct pe site-ul www.eurofala.ro - la rubrica contact sa ne dati un mesaj, sau expediind un fax la nr 0368/423258 (veti lua legatura cu un operator din echipa Eurofala, caruia ii veti comunica produsele pe care doriti sa le returnati, si ce produse doriti in schimbul acestora sau daca doriti plata contravalorii lor.).

Dupa ce ne-ati anuntat in scris fie pe e-mail office@eurofala.ro, fie direct pe site-ul www.eurofala.ro - la rubrica contact sa ne dati un mesaj, sau expediind un fax la nr 0368/423258 in termenul de 14 zile de la primirea produselor, schimbul cu alte produse sau plata contravalorii lor se poate face in cel mult 14 de zile de la data receptiei produselor de catre S.C. Euroswim Trade S.R.L..

In cazul in care in termen de 14 zile de la primirea produselor S.C. Euroswim Trade S.R.L. nu primeste nicio instiintare in scris din partea clientului, se considera ca produsele corespund din toate punctele de vedere si acestea nu mai pot fi schimbate sau clientul nu mai poate emite nicio pretentie privind returnarea produselor sau plata contravalorii acestora.

Taxa Transportului trebuie achitata de Clientul care solicita returnarea.

Singura conditie este ca produsul sa fie in aceasi stare in care va fost livrat ( sa nu prezinte urme de purtare, sa nu fie deteriorat).

Orice lenjerie returnata care prezinta cea mai mica urma de folosire va fi trimisa inapoi!

ATENTIE!!! NU SE PRIMESC COLETE CU RAMBURS!

- In cazul in care un colet a fost returnat cu ramburs, nu va fi ridicat.

RETURNAREA BANILOR

Timpul estimat pentru returnarea contravalorii produselor este de maxim 30 zile lucratoare de la primirea returului insa de in cele mai multe cazuri aceasta tranzactie se poate reduce la doar cateva zile. Suma aferenta produsului,va fi virata in contul dvs.

De asemenea puteti solicita schimbarea produsului daca:

• Marimea nu corespunde

• Culoarea nu corespunde.

Inainte sa returnati un colet, va rugam sa ne contactati pentru a asigura procesarea prompta a returului.

Va rugam sa trimiteti coletele de retur fara ramburs, pentru a putea verifica continutul lor. Coletele cu ramburs nu vor fi ridicate!

Retururile facute fara instiintarea in scris fie pe e-mail fie direct pe site sau fax prealabila si care nu au primit acceptul nostru, nu vor fi luate in considerare. Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus, folosind serviciul de curierat sau Posta Romana.

Conditii Speciale:

In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant al societatii noastre, va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.

Produsele trebuie returnate in ambalajul original si cu etichetele intacte. Din motive de igiena, lenjeria purtata si/sau spalata nu se schimba sub niciun motiv.

Pot comanda pentru o alta persoana?

Da. Procesul de comanda de pe site-ul nostru va permite sa introduceti un nume si o adresa de livrare diferita de numele si adresa dumneavoastra.

Pentru a ne permite sa va contactam in scopul verificarii comenzii si pe durata derularii acesteia, va rugam ca in sectiunea „date de contact“ sa introduceti datele dumneavoastra, nu ale persoanei pentru care comandati.

Pot comanda daca locuiesc in afara Romaniei?

In prezent, produsele comandate de pe site-ul nostru pot fi livrate doar in Romania. Daca va aflati in strainatate si doriti sa comandati pe o adresa de livrare din Romania, puteti face acest lucru.

Marimea potrivita

Pentru a alege marimea potrivita, ghidati-va dupa o piesa de lenjerie pe care o aveti deja, iar pentru mai multa siguranta urmati instructiunile de mai jos.

Cu exceptia cazurilor in care se precizeaza altfel, marimile de sutien de pe site-ul nostru sunt indicate in standard EUR, sistemul de marimi cel mai uzual in Romania.

Daca nu stiti care este marimea dvs. sau doriti sa o verificati, este necesar sa va cunoasteti masurile. In acest scop, folositi un metru de croitorie sau, in lipsa acestuia, o sfoara si o rigla.

Pe cat posibil, in timpul masuratorii tineti centimetrul in plan orizontal (nu oblic), astfel incat sa vina la aceeasi inaltime in spate ca in fata. Masurati tinand centimetrul direct pe piele, lipit de corp, insa nu prea strans.

  1. Masurati partea cea mai plina a bustului.
  2. Masurati circumferinta toracelui sub bust.
  3. Masurati circumferinta taliei.
  4. Masurati circumferinta partii celei mai pline a soldurilor.

Pentru a determina marimea de care aveti nevoie, consultati tabela accesibila din pagina oricarui produs.

Deoarece pot exista diferente de la un producator la altul, va recomandam sa consultati tabela de marimi pentru fiecare producator.

In cazul in care sunteti familiara cu produsele de o anumita marca si stiti care este marimea potrivita pentru dumneavoastra, comandati in continuare aceeasi marime.

Prin plasarea comenzii pe site-ul www.eurofala.ro va asumati luarea la cunostinta si acceptarea conditiilor mai sus prezentate.